Thursday, June 23, 2005

Belajar dari Hidup


The relation between you and me is the most beautiful thing in my life. It is the most wonderful thing that I have known in any life. It is eternal - Khalil Gibran



Saat ini, aku duduk ditengah-tengah kumpulan orang, yang notabene aku tahu tapi tak aku kenal. Aku merasa berada di tempat yang salah. Pikiranku melayang, aku sangat merindukan teman sehidup sematiku, aku ingin duduk di dekat teman jiwaku, tapi... saat aku membuka mata.. semua kembali pada kenyataan.. Dan akhirnya aku hanya diam dan mendengar hal-hal yang tidak penting.. sama sekali tidak penting..

My friend, No human relation gives one possession in another - every two souls are absolutely different... in friendship or in love, the two side by side raise hands together to find what one cannot reach alone...

Teman.. hanya kau dan aku yang tahu, dimana ketulusan itu ada. Teman, hanya kita yang bisa mengerti segala hal yang telah - sedang dan akan kita lalui... I miss you.. too much..

See, the image up above.... tulus banget, so pure, so sincere..










No comments:

Story #13

GODDDDD, i'm falling in love with the characters of these manga love stories... so weird but i felt my heartbeat faster when i read them...